تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه نتانیاهو در تل‌آویو، قدس و حیفا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه نتانیاهو در تل‌آویو، قدس و حیفا

شهرک‌نشینان صهیونیست، شنبه شب بار دیگر علیه نتانیاهو در تل آویو، قدس اشغالی و حیفا تظاهرات برگزار کرده و خواستار انحلال کابینه او شدند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 16
کد خبر: ۲۳۳۰۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو خبر داد.

این شبکه خبری صهیونیستی گزارش داد تظاهرات کنندگان در خیابان ایالون در تل آویو خواستار استعفای نتانیاهو و انحلال کابینه او شدند.

منابع عبری زبان اعلام کردند شهرک‌نشینان در شهر‌های تل آویو، حیفا و قدس اشغالی علیه کابینه نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.

برخی منابع عبری‌زبان هم از تظاهرات صهیونیست‌ها در حیفا و قدس اشغالی خبر داده و گزارش دادند تظاهرات کنندگان خواستار دستیابی فوری به توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار